Δράσεις
Ομιλίες
4 ενδιαφέρουσες ομιλίες που αγγίζουν με πρωτότυπο τρόπο πλευρές της καθημερινότητας.
The Street Value of Science
Ένα πρωτότυπο μουσικο-επιστημονικό δρώμενο, όπου αναλύονται με απλό τρόπο επίκαιρα ερευνητικά θέματα, σε ένα χαλαρό και ευχάριστο περιβάλλον, πλαισιωμένα με ζωντανή μουσική.
Οι Physics Partizani στη Βραδιά του Ερευνητή
Για δεύτερη χρονιά οι Physics Partizani του ΑΠΘ συμμετέχουν στη Βραδιά του Ερευνητή στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης και, όπως και πέρυσι, αναμένεται να εντυπωσιάσουν με τα φυσικά… μαγικά τους!
Προώθηση της ηλεκτροκίνησης
Η ηλεκτροκίνηση είναι μια στρατηγική τεχνολογική λύση για την αύξηση της ενεργειακής αποδοτικότητας και της βιωσιμότητας των συστημάτων μεταφορών.
Ξέρεις από ΝτιΕνΕι?
Πραγματική απομόνωση DNA χρησιμοποιώντας υλικά καθημερινής χρήσης. Ένα πείραμα επίδειξης για παιδιά από 8-108 ετών!
Οι UNDER ME ροκάρουν στη «Βραδιά του Ερευνητή»
Οι UNDER ME θα βρίσκονται στη «Βραδιά του Ερευνητή» διασκεδάζοντας τους επισκέπτες με τα νέα, heavy rock, τραγούδια τους.
Οι THE BAND SAWS  στη «Βραδιά του Ερευνητή»
Οι THE BAND SAWS θα βρίσκονται στη «Βραδιά του Ερευνητή» διασκεδάζοντας τους επισκέπτες με ελληνική και ξένη ροκ μουσική όλων των εποχών από την επανάσταση του 1821 μέχρι το θαύμα του 2067!
Οι THE MEANWHILES μας ταξιδεύουν στα 60s!
Οι THE MEANWHILES θα βρίσκονται στη «Βραδιά του Ερευνητή» και θα μας ταξιδεύψουν στα 60s!
"Θε-σαξ-λονίκη" με Jazz & κινηματογραφική μουσική
Το Κουαρτέτο Σαξοφώνων “Θε-σαξ-λονίκη”, του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης εμφανίζεται στη «Βραδιά του Ερευνητή».
Jazz & Swing με την ορχήστρα νέων Σίνδου
Η ορχήστρα νέων της Σίνδου συμμετέχει στην Βραδιά του Ερευνητή με ένα μουσικό πρόγραμμα που ξεσηκώνει!
Μουσικές πνοές
Μουσικές πνοές με την μπάντα του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης που εμφανίζεται στη «Βραδιά του Ερευνητή».
«Ελέγχω και κατευθύνω τα ρομπότ»
Μπορώ να ελέγξω και να κατευθύνω ρομποτικές κατασκευές ώστε να πραγματοποιώ εργασίες με επιτυχία;
«Δημιουργώ τον κόσμο!»
Τι χρειάζεται η γη για να ζήσει; Φυτά – oξυγόνο – ήλιο – θερμότητα – νερό – δρόμους – κτίρια – ανθρώπους? Τα παιδιά επιλέγουν στοιχεία και τα τοποθετούν στην σκηνή για να δημιουργήσουν την «εικόνα του κόσμου» όπως θα τον ήθελαν
Μοντέρνοι καβαλάρηδες
Μπορεί η τεχνολογία να προάγει την αισθητική αγωγή; Μπορεί η αισθητική αγωγή να βοηθήσει στην αποτίμηση της αξίας της τεχνολογίας;
Περίμενε να ανάψει το πράσινο
«Μην τρέχεις στο δρόμο παιδί μου!», «Περίμενε να ανάψει το πράσινο!», «Μη φωνάζετε όταν οδηγώ!». Σας θυμίζουν κάτι; Το ΙΜΕΤ εκπαιδεύει τους μικρούς μας φίλους σε θέματα οδικής ασφάλειας.
Θέλεις να γίνεις επιστήμονας στα … τρίποντα;
Έλεγξε τον παίκτη του μπάσκετ με τις κινήσεις σου και εξασκήσου στις βολές με 3 διαφορετικά σενάρια!
Ανοιχτή προβλήτα, ανοιχτά μουσεία
Εικαστικά παιχνίδια και κατασκευές στην άμμο για μικρούς και μεγάλους, με θέμα το λιμάνι του χθες και του σήμερα.
Δώρα της Γης με αντοχή στο χρόνο
Το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ. συμμετέχει στη Βραδιά του Ερευνητή προσφέροντας δωρεάν την είσοδο στην έκθεση «Δώρα της Γης με αντοχή στον χρόνο».
Λεπτές ισορροπίες <BR>ACRODYNAMIC YOGA 	with  ELENI TSONI
Τι κοινό έχει η καθημερινότητα του ερευνητή με το Acrodynamic yoga; Ανακαλύψτε το μέσα από τη δράση «Λεπτές ισορροπίες».
Flying Researchers
Ερευνητές δένονται φιόγκο και πετούν ο ενάς τον άλλον σαν αεροπλάνα. Αυτή είναι η ομάδα ITI-Yoga!!!
Πολύπτερα - Drones
Μέσα από τις κάμερες του δρώνου, δείτε ζωντανά τη Θεσσαλονίκη από ψηλά και ταυτόχρονα ελέγξτε τη μετάδοση των στοιχείων πτήσης!
Ο μαγικός κόσμος των μελισσών
Πού και πώς ζούν οι μέλισσες;
Ποια η σχέση των μελισσών με τη φύση;
Ποια τα θαυμαστά προϊόντα που παράγουν οι μέλισσες;



EU flag EU flag
«Χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα για την Έρευνα και την Καινοτομία Ορίζοντας 2020 της ΕΕ (2014-2020) στα πλαίσια των δράσεων Marie Skłodowska-Curie. Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Πολιτισμού. Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο της συμφωνίας επιχορήγησης Ν. 633303».

"Funded by the European Commission's Research and Innovation Framework Programme H2020 (2014-2020) by the Marie Skłodowska-Curie actions. Directorate-General for Education and Culture. European Commission under Grant Agreement No. 633303".