Μοντέρνοι καβαλάρηδες

Μπορεί η τεχνολογία να προάγει την αισθητική αγωγή; Μπορεί η αισθητική αγωγή να βοηθήσει στην αποτίμηση της αξίας της τεχνολογίας;

Με αφορμή 4 ζωγραφικούς πίνακες από την εικαστική συλλογή της «Τέχνης», Μακεδονικής Καλλιτεχνικής Εταιρείας, και μέσα από  ψηφιακά παιχνίδια, ζωγραφική, κολάζ, κατασκευές και σύνθετες κινητικές δραστηριότητες, τα παιδιά εξοικειώνονται με την καλλιτεχνική δημιουργία, απελευθερώνουν τις δικές τους δημιουργικές δυνάμεις και καλούνται να υφάνουν ευφάνταστες ιστορίες για την επίδραση της έρευνας και της τεχνολογικής προόδου στη ζωή τους.

 

 

Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας έχουν επηρεάσει σημαντικά και τον τομέα της Αισθητικής Αγωγής. Τα περισσότερα παιδιά σήμερα είναι ψηφιακά εγγράμματα από πολύ μικρή ηλικία και τα ψηφιακά παιχνίδια είναι ιδιαίτερα δημοφιλή κυρίως σε μικρές ηλικίες. Έτσι, τα ψηφιακά παιχνίδια μπορούν να λειτουργήσουν επικουρικά σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες Αισθητικής Αγωγής και να συμβάλουν ενεργά στη μάθηση μέσα από την πράξη (learning by doing), να δώσουν τη δυνατότητα στα μικρά παιδιά όχι μόνο να αποκτήσουν δεξιότητες, αλλά και να εξερευνήσουν και να μάθουν τον κόσμο.

 

 

Δράσεις για παιδιά προσχολικής ηλικίας και έως 8 ετών

Τόπος διεξαγωγής: Λιμάνι, Αποθήκη Γ

Ώρα έναρξης: 18:00



 

Τη δράση επιμελείται η επίκουρη καθηγήτρια Σαπφώ Ταμπάκη μαζί με προπτυχιακούς φοιτητές και φοιτήτριες του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,
http://www.nured.auth.gr/dp7nured/.




EU flag EU flag
«Χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα για την Έρευνα και την Καινοτομία Ορίζοντας 2020 της ΕΕ (2014-2020) στα πλαίσια των δράσεων Marie Skłodowska-Curie. Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Πολιτισμού. Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο της συμφωνίας επιχορήγησης Ν. 633303».

"Funded by the European Commission's Research and Innovation Framework Programme H2020 (2014-2020) by the Marie Skłodowska-Curie actions. Directorate-General for Education and Culture. European Commission under Grant Agreement No. 633303".